B2B velkoobchod

Košík

(0)
Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Poradna

Na které ruce nosit náramek? Má to pravidla?

22. 11. 2022


Hodinky se obvykle nosí na levé ruce. Existuje ale nějaký zvyk, na které ruce nosit náramek? Nějaká nepsaná pravidla světem kolují a my se na ně nyní podíváme. A to i na to, jak změřit velikost náramku, aby vám dobře seděl.

Sdílet

Na které ruce nosit náramek? Má to pravidla?

Na které ruce nosit náramek

Můžeme se setkat s různými důvody, proč nosit náramek na jedné nebo na druhé ruce.

Pravák, nebo levák?

Obvykle záleží na tom, zda jste pravák nebo levák a tedy na které ruce je vám náramek pohodlnější. Odvíjet se to může rovněž od typu náramku. Robustnější a těžší náramek vám bude pravděpodobně příjemnější na silnější ruce.

O způsobu nošení náramku může rozhodnout také praktičnost. Například to, kterou rukou ovládáte myš (při práci na počítači by vám náramek mohl překážet), nebo třeba kterou rukou se držíte se svým partnerem (náramek by vás mohl oba tlačit). 

V hlavní roli outfit

Také outfit v mnoha případech určuje, na jaké ruce se nosí náramek. Pokud si například obléknete asymetrickou halenku, která má na jedné straně dlouhý rukáv a na druhé odhaluje celou paži, náramek více vynikne právě na této obnažené paži.

Ženská a mužská energie

Ženy to mají většinou jinak než muži. Říká se, že v levé ruce proudí ženská energie, kdežto v pravé mužská. Obvykle se tedy dámský náramek nosí vlevo a pánský náramek vpravo.

Levá ruka – pojí se s pravou tvořivou hemisférou a náramek na levé ruce podporuje harmonizaci a zklidnění mysli a těla.

Pravá ruka – pojí se s levou logickou hemisférou a náramek na pravé ruce podporuje cit pro plánování, odvahu a dodává energii.

Podle toho, co právě potřebujete, můžete umístění svého náramku střídat.

Toto platí zejména pro náramky s pravými kameny, které mají tu moc ovlivňovat tělesnou energii.

Kolik náramků nosit na ruce

Coco Chanel vrstvila perlové náhrdelníky a celebrity podle jejího vzoru nyní rády vrství i náramky na ruku. Proč byste to nemohli dělat i vy!

Ať už zvolíte pravou nebo levou ruku či se rozhodnete ozdobit obě dvě, náramky by k sobě měly vždy ladit. Dejte si však pozor, pokud se rozhodnete nasadit si dva volnější stříbrné náramky. Může se totiž stát, že se vám do sebe budou zamotávat a vás to bude znervózňovat. Na vrstvení více náramků na jednu ruku doporučujeme především perlové náramky.

Jak změřit velikost náramku

Použití krejčovského metru je nejjednodušším způsobem, jak změřit velikost náramku. Dbejte ale na to, aby se vám do ruky metr nezařezával ani nebyl příliš volný.

Dámské drobnější ručce obvykle dobře padne náramek o délce 17–19 cm a silnější ruce o délce 20 a více centimetrů. Ideální délka náramku by měla být zhruba o 1–2 cm větší, než je obvod vašeho zápěstí.

Při výběru náramku jako vánočního dárku můžete jít na jistotu a pořídit náramek s karabinou, jehož velikost lze různě měnit. Nebo to risknout a v případě, že velikost náramku netrefíte, jej poté vyměnit za menší nebo větší, jako to lze na našem e-shopu SILVEGO.


 


Líbil se vám tento příspěvek? Pošlete ho dál…


zavřít

Přihlášení pomocí e-mailu

Zapomněli jste heslo?

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.